dimecres, 2 de desembre del 2015

NEW H&M MAKEUP LINE!


Hey! Lately I've been seeing everywhere products from the new makeup line from H&M, so, of course, I had to give it a go. When I saw the amount of new products they had I got a bit overwhelmed, not going to lie, but I decided to choose two products that looked like save options to me! I am really happy with them and being using them non-stop, thus I wanted to show you!

Hey! Últimamente veo por todo los productos nuevos de la línea de maquillaje de H&M, así que, cómo no, tuve que ir a verlos yo misma. Cuando vi la cantidad de maquillaje que había me abrumé un poco... pero decidí apostar por lo seguro con dos productos. La verdad es que estoy muy contenta con ellos y por eso quería enseñároslos!




The first thing I picked up was one of the High Impact Eye Colour, which are their new powder eyeshadows. I got the shade Baci di Dama (yes, in the picture the name is upside down, ooops!), which is a beautiful natural shimmery golden shade. I love to wear it as an only-shadow with just mascara, sooo pretty.

La primera cosita que compré fue una de las High Impact Eye Colour, que son las nuevas sombras en polvo. Me compré el tono Baci di Dama (sí, en la foto el nombre sale al revés, ooops!), que es un tono dorado precioso con shimmer y bastante natural. Me encanta ponérmelo como única sombra en el párpado, solo con un poco de máscara; queda muy bonito.





The other things that really caught my eye were the blushers: they had so many new shades, and all looked so beautiful. Plus, the packaging is very unique with its hexagonal shape. I chose Brown Sugar, which is a natural peachy brown shade, which I love. I also like to use it as a transition colour on my eyes.

La otra cosita que me llamó la atención fueron los coloretes: tenían un montón de tonos y todos me gustaron. Además, el packaging me parece muy original con su forma hexagonal. Me compré el tono Brown Sugar, que es melocotón con algo de marrón, y me ha enamorado. Hasta lo uso como sombra de transición.


I'm very happy with my purchases, so I'll definitely try some more in the future! Have you tried any products from them? Let me know!

Estoy súper contenta con estas dos cositas, así que seguramente acabe pecando con algo más en el futuro. ¿Habéis probado algo de la marca? Si es así, ¿qué me recomendáis?



Rocío xxx

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada